överlevande

Lovade ju att uppdatera, och fastän klockan kanske är lite för sent för att veta att jag kom hit helskinnad, så har jag i alla fall hållt mitt ord :)
Fast i Vara en bra stund måste jag väl dock säga, med endast bananflugor som sällskap och ett litet resecentrum med 1 bänk i ungefär. måste vara det minsta stället i hela sverige.. vid ungefär rätt tid kom ett tåg, och eftersom det inte stod vilket spår jag skulle på fanns visserigen bara 2, men åt vilket håll då liksom? så gick jag på det, ovetande vilket tåg jag gått på. Som tur var så var det rätt, och jag blev upp plockad i Lidköping av Sofie och hennes mamma. Har varit hemma hos hennes pappa hela dagen och kvällen med annat folk. och tro mig, det blev mycket sprit för vissa ^^. Sofies pappa kommer vara pank efter denna kvällen, stackarn.

sitter och lyssnar igenom massa gammal go musik nu, man får sådana tillbakablickar. Fan vad bra allt var när man var mindre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0