See you

Förmodligen har jag glömt allt jag äger och har. Hatar att upptäcka att man glömt hälften av vad man skulle haft med sig. Men förmodligen är telefonen och plånboken det viktigaste.^^

Får börja gå om ungefär en halvtimme, allt för att inte missa bussen jag har lovat Sofie att vara i tid överrallt så jag inte missar något. Väl i stan är Wibben på besök, så ska ner och träffa honom en snabbis också.

Jag vet precis vad jag måste göra på tåget upp and its killing me. daaah.

Förhoppningsvis får ni en uppdatering ikväll om att jag överlevt min resa :)


Kommentarer
Postat av: Sofie

du överlever gumman, jag väntar på dig på stationen ;)

2008-07-12 @ 13:44:18
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag hoppas du överlevde babe =)? Tyckte synd om dej lite där på slutet innan tåget skulle gå. Nästa gång äter du banne mej frukost. Lova mej de ? =) <3

2008-07-13 @ 00:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0