småmys

Orka att folk inte kan ta emot allt man skriver på msn? Ganska irriterande om jag får säga det själv :)

2 kompisar har varit här idag och tjötat, druckit lite öl och sådär. myys var det faktiskt, spelade lite kubb och sådär också :) gick iväg och åt på solviken lite senare. maten är inte så fruktansvärt dyr för att vara på en camping faktiskt.. om man bortser från att pappa köper frallor på morgonen för maaassa pengar. men det är ju gott :)

nu tänkte jag strax slockna. börjar ju somsagt jobba imorgon. ska försöka se om man kan hitta på någonting under dagen också, får väl hoppas på det :)

förövrigt mötte jag en kille innan när jag var ute med hunden. måst säga att jag tycker liite illa om att vara i skogen själv som tjej med endast en vovve som sällskap, när det kommer en kille, som dessutom stannar och säger i telefonen:
- Nej, jag måste sluta nu. det kommer en tjej gående här.
Eh, okej? som tur var undrade han bara om jag visste vart det hade varit en massa poliser igårkväll. han hade också en kamera och sa att han kom från expressen.
hörde sedan på nyheterna att dem tydligen hade varit runtom här, och haft knark razzia. dem hade tagit 7 eller 8 stycken, och antagligen skulle dem ha en hel del mer sådana. tycker jag låter som en UTMÄRKT idé ^^


Njae, nu är det dags att säga godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0