Smittsam

Att vara sjuk måste garanterat vara det jobbigaste och tråkigaste på denna jord. Jag tänker på de som har långvariga sjukdomar, de som är gamla, eller de som är handikappade och kanske inte ens kan förmedla hur de mår?
Jag är inte ofta sjuk, men när jag väl blir det, så blir jag det ordentligt. och ofta smittar jag människor i min omgivning.

Min eftermiddag och kväll har bara bestått av att vila i princip. Gick och lade mig runt 8-tiden. Pappa väckte mig vid 9 igen och sa att det var dags för mini-piller. Jag var ganska förvånad över att jag ens kunde somna. Jag har inte kunnat somna förrän 2-3 på nätterna det senaste. just därför måste jag vara sjuk. Mamma ville sen jag skulle lägga mig hos henne i soffan och kolla film. Så jag låg i hennes knä medan hon höll på i mitt hår filmen igenom. Måste säga att det var en bra film, kanske för att fotboll alltid betytt såpass mycket för mig, om inte annat för min familj.

Nu är det sängen som gäller för mig. Upp och jobba imorgonbitti igen. Upp senast kl 6. Bara att försöka lägga sig och sova med rinnande näsa, halsont och huvudvärk. dem som känner mig vet vad jag tycker om värktabletter..

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Älskling .. du är så underbar =). Tack för att du finns babe !!! <3

2008-07-07 @ 23:17:03
URL: http://cmhfrida.blogg.se/
Postat av: Sofie

men ida, jobba inte :(

bli frisk för fan :D <3

2008-07-08 @ 11:18:36
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag längtar oxå <333

2008-07-08 @ 11:28:16
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0