Snabb dag

Hade jättesvårt att somna inatt. När jag väl somnat vaknade jag igen kl 7 imorse och hade svårt att sokmna igen. Efter det vaknade jag varje timme, och det är ganska frustrerande när man ser Frida ligga på golvet och sova så skönt. Men, men. Vi gick inte upp förrän vid halv 12.

Dagen har gått hur fort som helst idag, och jag och Frida har bara tagit det lugnt. Får se vad som händer senare, men i vilket fall ska jag träffa C. Och imorgon börjar jobbet på ellos i 2 veckor. suck. inte direkt någonting jag ser fram emot, men pengar behövs, och då kan man inte tacka nej.


Kommentarer
Postat av: Frida

Älskling, de va ju hur mysigt som helst idag=) Tack för att du finns här <3

2008-07-06 @ 21:32:08
URL: http://cmhfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0