sorry..

Dålig uppdatering, ursäktar..

I onsdags kväll så kom också Kicki och Robin och hälsade på mig och Frida. eller aa, mig kanske man ska säga. runt tolv tiden var det väl som dem åkte igen, och då passade vi på att lägga oss ganska snabbt. Döö trött.

Igår var jag på jobbet som vanligt naturligtvis. tog bussen hem till målsryd, eftersom jag var tvungen att hämta lite saker. Ganska jobbigt om jag får säga det själv. inget batteri på telefonen heller, det är väl bland det värsta som kan hända? :S när jag kommit hem hade kicki planerat att vi skulle till gbg, så det var bara att börja springa upp mot bussen. självklart var den sen, och jag hade BRA bråttom till tåget sen kan jag meddela.. mötte upp kicki och tog tåget till robin som hade fest hemma. var där fram till elva snåret då vi åkte hem.
Det får avsluta kvällen, att tacka vet jag att älsk skyddar mig mot solförmörkelser..

Det var lagom jobbigt att gå upp imorses eftersom jag inte lade mig förrän kl 1. 05:15 ringde klockan och det var bara att gå upp och se glad ut som alla andra mornar. Lunchade med Ida idag också, lika trevligt som vanligt :) Slutade tidigt också, unnade mig det efter 2 dagars överarbete. Dessutom var det sista dagen på ellos denna sommaren. sköönt att ha det gjort! men vad dessa två veckor gått snabbt, de har bara sprungit iväg!

Nu sitter jag och funderar lite över vilka tider som gäller idag. ibland känner jag mig helt jävla schemalagd. ska ta tåget till sofie och lidköping idag! :D massa nice såklart :)

Kommentarer
Postat av: Kicki

haha vi va hos niklas :P

2008-07-20 @ 20:39:46
URL: http://kristinschelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0