Varberg

Lämnade Sofie igår vid halv 6 tiden. gick ganska bra fastän jag fick stanna i vara. man hittar på sina små knep för att få tiden att gå ;)
väl i stan fick jag vänta en halvtimme på bussen, och där höll  två stycken "ganska" fulla personen till. en av dem med en stor grand anois, den andra med en hel hög stulna saker. dem var väl inte världens bästa kompisar för stunden heller. den enas kompis hade tagit den andras kompis gadd-maskin. var inte så insatt, men verkade som de ville att jag skulle vara det. inte så lätt att försöka vara på den andres sida..

Åkte hem till farmor och hann fort packa ihop mina grejer innan pappa kom och hämtade mig. glömde förövrigt säga att det regnade såå jävla mycket! på den extremt lilla biten från bussen till lägeheten blev ALLTING helt dyblött och jag fick byta kläder så fort jag kom hem.
jag och pappa åkte sedan till ica maxi där han inte varit sedan det byggdes. han är inte så bra på att handla nämligen ;) Åkte sedan förbi mcd på vägen hem. satte oss och kollade film hemma bara jag och pappa. kan säga att det är INTE ofta det händer. så det var massa mys :)

vaknade imorse av att telefonen ringde naturligtvis. varför lär man sig aldrig? duschade bara lite snabbt och fick packa. jag övningskörde sedan ner till varberg. det gick ganska bra, men antar att det är pga att det inte är så många stopp ^^
så väl nere, så har jag varit ute på en liten promenad med vovvs till alla släktingarna, ska väl se om solen har lust att kolla fram en stund till så man kan lägga sig ute en stund :)

Som ni förstår har jag hittat nät även här. fy fan vad bra jag är ;)

Jag saknar dig, sofie. men vet du? snart flyttar du hit, och vi ska ha det massa nice då! då är det du och jag. och du vet hur kul vi har ihop ;) med lite sprit i kroppen blir vi fan oslagbara på alla sätt och vis!

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag saknar dig oxå idaa !!! :(

men 25 augisti, då är det borås som gäller ;)

det ÄR du och jag då !



seriöst ?? du och jag, det kan fan inte bli bättre ! oslagbara !!

och med sprit i kroppen blir det galet oslagbart ;)

2008-07-20 @ 16:50:24
URL: http://sottifie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0