lista

Namn: Ida
Bor tillsammans med? alla mina vänner<3
Husdjur? hemma i målsryd, hunden Mira.
När är du född? 9 jan 1990
Klass? NP3JH
Vilket år tar du studenten? 2009
Något jobb? ellos, personlig assistent.
Kramat någon idag? ja
Pussat någon idag? nej
Vad har du ätit idag? frukost
Dagens klädsel? nu? haha. myskläder.
Dagens smink? dagen efter smink. fy fan vad sleten
Dagens sötnos? som alltid
Dagens roligaste? det måste fan vara jag och sofie alltså
Hur många har du kysst? och det ska man veta? :/
Vem kramade du senast? någon tjej vid strippstången ^^
Har du pojk-/flickvän? självklart :)
Vad stod det i senaste sms:et du fick? "hehe, ok nice. nee inget kollar film bara :)" Från Caroline Ferm

Senaste..
Personen du tänkte på?
min ^^
Gången du spydde? i ettan när jag hade vinterkräksjukan
Gången du grät? förra veckan
Pizzan du åt? kebab tillsammans med frida
Gången du var i göteborg? torsdags
Gången du var i stockholm? ngt år sedan
Gången du var full? imorse
Personen som såg dig gråta? claes

Vem..
Vill du kyssa nu?
vem tror ni? :)
Ska du träffa imorgon? massa folk i vbg :)
Sjöng du senast för? inte för, men MED sofie :D
Hade du senast en msn konversation med? jimmy
Spelade du senast tv-spel med? ska jag komma ihåg det? :S
Vill du ta med på en romantisk resa nu? oh, det kan man ju undra ;)
Vill du kasta en sten i huvudet på? idioterna igår
Förtjänar att dö? jag vet ^^
Vill du sova bredvid inatt? älsk

Vad..
Gör dig glad?
finns det några lyckligare stunder än på dansgolvet?
Gör dig ledsen? när jag skär lök ^^
Vill du helst göra nu? köpa cooola
Önskar du att du slapp göra? välja
Vill du ha nu? en puss och massa cola
Önskar du dig i födelsedagspresent? dock långt kvar tills jag fyller, men.. give me a new car :D
längtar du till? tills sofie flyttar till borås :D
Ångrar du i ditt liv? det är så mycket att det inte ens är värt att nämna.
Är det bästa som har hänt dig? mitt liv är ett solsken


Kommentarer
Postat av: Anonym

"gör dig ledsen ? när jag skär lök "

hahahahaha xD fy fan vad jag är bra :D

2008-07-19 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0