kom?

Tänkte att jag skulle lägga in lite bilder från min tid på stall månsegården, men det verkade ju gå enbart dåligt. min bluetooth fungerar inget vidare tillsammans med min dator. man kan ju undra vilken av dem det är fel på? ska försöka leta upp sladden bland all min skit som inte är uppackat från strömma. hur mycket sätter vi på att jag inte kommer hitta den? ^^

annars i eftermiddag har det inte hänt så mycket. jag har färgat håret på mamma, sedan har jag och simon tittat på den otroliga vandringen. det var väldigt länge sedan. dessutom satt jag och fällde några tårar. herregud vad känslig man ska vara nuförtiden. haha.

funderar på att besöka sängen snart. jag har kramp i magen för allt hostande. kanske får gå emot mina principer och ta en alvedon eller två..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0