16 juli - 08

Tröttheten håller i sig. jobbet var lika jobbigt som vanligt. som tur var så kom frida till jobbet och joinade mig i slutet då jag hade porten. hon får ju inte följa med på så många ställen, men hon fick se porten, växeln och städcentralen. haha. kanske inte så mycket att se, men ändå :P

gick på stan en stund vad är det för mode nu, ärligt? innan vi åkte vidare och missade dessutom hållplatsen eftersom man pratar i telefon. faan? men vi kom då närmare pizzerian iaf. man måste ha något att skylla på ^^.
köpte med oss pizza upp och kollade på på "inte utan min dotter". Älskar boken innerligt, därför var ju filmen såklart inte lika bra. men budskapet är fortfarande väldigt bra, och alla borde i alla fall se filmen. tycker man om och läsa, så läs boken! jag är inte lika glad i att läsa som när jag yngre, men denna bok vill man bara inte lägga ifrån sig! Har man 
dessutom barn, kanske bara ett, skulle man nog ta åt sig en hel del och fälla några antal tårar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0