Borås

Varför har jag börjat vara så damn trött på dagarna? Kanske stämmer som Mell säger att man blir deprimerad av det.. Somnade till och med i pausrummet idag, och blev väckt av en vaktmästare. Pinsamt? Känns som benen hänger efter och inte alls hänger med kroppen alls. Underlig känsla, jag brukar inte vara sådan..

Fick stanna i stan ett tag innan bussen kom. Träffade Johanna också, man märker ganska tydligt när man kommer hit under somrarna att folk inte alls gått och dött. Antagligen är det för att JAG gått och dött. Eller typ försvunnit. Jag saknar fan Borås. Vill vara här jämt. Det är bara så. Borås är verkligen en klass för sig. Jag hatar Borås för att det är kallat för amfetaminets stad, det är skitsnack som aldrig ger sig, stan har blivit invarderad på senare tid med andra raser än de svenska. Jag älskar Borås för staden är lagom stor. Här finns allt vi behöver, och lite till. Små ställen som betyder så mycket och satt spår i hjärtat. jag har bott här i hela mitt liv, varför skulle jag inte älska Borås? men samtidigt.. hade mina vänner inte funnits här hade det varit svårt att dela alla glada stunder själv. Jag älskar mina vänner, jag älskar Borås.
Dessutom kommer snart en god vän flytta hit, och dansgolvet blir en plats mer upptagen.


Kommentarer
Postat av: Sofie

bra att du gör lite reklam för min framtida stad ;) haha ! förövrigt kommer det bli sjukt kul att få bo i samma stad gumman :D <3

2008-07-11 @ 19:04:45
URL: http://sottifie.blogg.se/
Postat av: Badh!!

Borås är grejjen lixom :D

2008-07-19 @ 10:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0