vanlig dag

Idag har väl ingenting speciellt hänt alls faktiskt. bara det där vanliga, käkat jättemycket glass, ätit grillat och allmänt.. varit! Anna och Joakim var hos oss en stund idag också. förövrigt var det ett jävla liv inatt för att Filippa snarkade.. Mormor kom på besök, henne har jag inte träffat på några veckor.. Men nästa vecka så :) Ska ju bo hos henne i 2 veckor framöver.

Övningskörde lite idag också, det blir inte alltid som man tänkt sig. om man säger så ;) det är väl inte direkt katastrof ute i trafiken, men småmissar kommer man ju visst aldrig ifrån..
Ska kolla lite tågtider tills imorgon, då blir det hemfärd. Med ett stort ANTAR så säger jag att det blir att åka bubbla i helgen, eftersom älsk gått och köpt på sig gammalt.

nu ska lilla brodern låna datorn, och jag ska sätta mig och läsa lite teori. kul va? neej!

Kommentarer
Postat av: Frida

Älskling ! :) Vill träffas snart jue! fan as längesen känns det som. Love you <3<3<3

2008-07-29 @ 22:28:32
URL: http://cmhfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0