Betyg och sånt där

Att vakna imorses kändes så tomt. Jag städade fram till 23.40 igår, vilket betyder över 2½ timme i mitt lilla rum. Ingenting på väggarna, ingen möblering, ingenting. Det enda som finns där är ett bord, en stol, en säng och ett sängbord. Kändes också ganska sorgligt när de gick igenom rummen och vi sen var tvungna att lämna tillbaka nycklarna. Kommer inte att bo där nästa år. Inte ens i samma hus.. Men det kommer bli bra nästa år. Dessutom bor vi ju alla 4 intill varandra :) Eller förhoppningsvis kanske man ska säga. Har Tintin glömt lämna in lappen till Christina vet ju jag någon som snart är död :P
Har varit uppe och hämtat studieplanen med betygen också. Ska dela med mig med mina betyg. Detta är alltså endast betygen från 1an. De andra får vi när vi tar studenten tydligen :/ Jävla konstig regel, men men.

Detta är mina 12 satta betyg som jag hade i 1an.

Arbetsmiljö och säkerhet: VG
Projekt och företagande: VG
Ekologi: VG
Kretslopp: G
Växt- och drurliv: VG
Datorkunskap: VG
Djurkunskap grundkurs: VG
Estetisk verksamhet: G
Matematik A: G
Basmaskin körning: MVG
Naturkunskap A: VG
Svenska A: VG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0