Lygnern

Jaa.. Det blidde inget klassråd idag. Alltså heller ingen glass :( Vi åt bara lite snabbt innan jag, carro, jonna och jennie åkte in till sätila. köpte med oss melon, dricka och chips och gick ner till lygnern och framför allt var i vattnet, men solade också självklart. Allts årets första dopp! Eller de 3, 4, 5:te första kanske man ska säga. Är inte direkt någon badkruka. :P Var där nere i ungefär 3 timmar innan vi drog oss uppåt mot bussen. Hade såklart en trevlig stund :)

Vet att jag borde städa och packa. Har alltså inte gjort det ännu.. Har hela mitt rum kvar. Har bara tagit ner allting från väggarna nu, så har en hel del kvar om man säger så. Kommer nog ta några timmar för att fixa iordning där inne. suck. Fan jag hatar sånthär :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0