Snart färdigt

Som vanligt väldigt skönt att äntligen ha kommit hem :) Tog tåget hem idag, men det gick hyfsat snabbt måste jag säga. Mer mamma som är seg när hon ska hämta mig. Men det är en annan historia.
Så fort jag kom hem så stack jag och pappa ut och övningskörde. Tog med oss Frida också. Tror aldrig jag kört så dåligt i hela mitt liv. Ingenting stämde. Men, men. Får hoppas det går bättre i morgon.

Annars i veckan har vi varit iväg på lite äventyr. Jag är såå smart och glömmer mina jodhpush hemma, och får därför åka iväg och köpa nya. 1000 spänn liiite i onödan. Men, men. Skor behöver man. :P
Sen har vi ätit mcd, pizza i staden såklart. Tog en tripp till kärradal också. Annars har det inte hänt mycket.
Igår var vi bara iväg på tävling hela dagen. Gick bra. Quantos, Maggie, Stjärnan och Olga var alla felfria första starten. Andra var de trötta, speciellt Quantos. Hingsten BÖR lugna ner sig, annars försvinner tyvärr kulorna på den hingst som vann löshoppningen på flyinge. Bara Olga som var felfri andra starten, de andra hade ett nerslag.
Nu har vi bara 2½ dag kvar på Stall Månsgården.

Nu ska jag fortsätta vara lite social mot Frida, kolla film sådär. Imorgon är det jobb 10-16 efter en väldigt god överrrenskommelse med min kära mor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0