Torsdag

Igår kom jag faktiskt inte ihåg vad som hände, snacka om att jag har dåligt minne?! Men i alla fall så vet jag att jag och C satt hemma här en bra stund. Pappa skulle köra iväg med audin till Tommy, så jag och C tog 850n till Hässleholmen och hämtade Rasmus. Tydligen var träningen längre, så vi fick vänta i en timme. Åkte sedan till mcd och fick där vänta läänge i mcdriven. Åkte in till stan och skulle möta Tommi. Stod säkert och väntade i en kvart där också. Kändes jobbigt då vi skulle åka till Aplared och lämna Markus och Johan också, men det var bara att stå ut.
Kom hem ganska sent till C, eftersom vi var uppe på brämhult också. Ändå satte vi oss vid nätet och kollade lite stereor, baslådor osv till bilen. Kollade film en stund innan jag slocknade ganska snabbt..

Idag vaknade vi ganska tidigt av hans jävla telefon. Runt 11 gick vi upp, åt frukost och åkte in till stan. Köpte en stereo    som C kollade igår. Riktigt snygg var den! Gick även i knalleland, köpte tofflor och sådär. Åkte sedan till garaget och satte in stereon i bilen. Dock var C inte helt nöjd med funktionerna, så efter någon timme där åkte vi in och lämnade tillbaks den. Åt på mcd och sen handlade vi. Åkte till dalsjöskolan och mötte upp pappa. Övningskörde lite med Cs audi medan han körde hem 850n. Var vansinnig där ett tag, och kan lova att jag fortfarande var det när jag kom hem. JÄVLA SKIT!

Sitter nu och försöker få något vettigt ur min bror som kollar detroit, som vann lagets 11:te standley cup guld. Good work ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0