Trevlig eftermiddag

Låg ute en stund i solen idag innan maten. 20 min är en stund för mig så ni vet. haha. Det var såå varmt, och blåser inte någonting. Det GÅR helt enkelt inte att ligga ute en längre stund! Helt dyngsura efter den tiden, så bara att gå in och duscha innan maten. Direkt efteråt gick tog jag och Jonna bussen in till gbg och shoppade. Får å dåligt samvete för att jag köper kläder som jag egentligen inte har råd med. Men men. Köpte iaf 2 st linnen och en bikini. Både åt och fikade i stan. Försökte väl ganska flitigt leta efter ett par FINA tights, men förgäves. Mina var inte direkt hela i stan och var rädd att det skulle bli synligt. Som tur var blev dem inte det, men jobbigt att behöva slänga dem ändå. Älsklings :(
Annars var det en trevlig eftermiddag, träffade CBadh och Mell också. Gay 'host'.

Har nu precis kommit hem och tänkte strax gå och börja packa ner iaf lite av de sakerna som ska med hem på onsdag. Då ska som ni säkert alla förstår hela rummen tömmas, vara klinist rena osv. Hard :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0