Avfärd, igen.

God eftermiddag!

Igår övningskörde jag in till älsk. Får väl säga att det gick bättre än sist skulle det inte gjort det hade jag aldrig kört mer. Vi satt vid datorn en bra stund och kollade olika vinterbilar till C. Han skulle åkt och köpt en idag, men det sket sig, stackarn :( Åkte sedan hem till hans mamma eftersom Rasmus var där. Han måste ha somnat gott sen. :)
Åkte sedan hem till Hampus en stund innan vi åkte ner till George och åt. Världens godaste restaurang i vanliga fall men igår, fan vad arg jag blev! Eftersom dem alltid har stängt 4 veckor i sommar, och igår var deras sista öppna kväll, så hade dem nästan ingenting på menyn. Måste säga att det var ganska dåligt, och så ska man betala fullt pris för det? Dem hade i alla fall kunnat sagt det när man beställde bord.. Eller?
Åkte sedan hem och lade oss och kollade film. Vi har inte kollat på film själva sedan vi träffades första gången på 3 år, och det var ett tag sedan nu.. Men det var självklart mys, och vi somnade ganska sent.

Imorse vaknade vi sent, och jag hade inte ens vaknat en enda gång, gissa om det kändes underbart?! Efter dusch och en städstund för både mig och C, åkte jag hem. Så nu ska jag bara packa litegrann och sedan beger vi oss till tåget mot varberg. Jag och Jennipher har jobbat in en helg, och därför får vi sluta på onsdag istället. Dessutom har vi tagit mycket kvällsfodringar, så vi får sluta redan vid lunch. :)

Grattis Johanna och Ida till att ha klarat uppskrivningen!


Kommentarer
Postat av: Fridus :)

Naaeee lite mys, har faktiskt oxxå myst =). Liiiseberg på Torsga bruden =)

2008-06-30 @ 11:58:35
URL: http://cmhfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0