Snart är helgen slut :(

I torsdags kom Claes hem och jag kom inte ihåg någonting mer än att han och Rasmus höll på med moppegrejer och skit på eftermiddagen. Minns att vi lade oss tidigt, och det kan jag lova var underbart.

På fredagen sov vi länge, eller i alla fall han som vanligt, det var viktigt att inte åka tidigare eftersom han hade viktiga saker för sig ;) Åkte hem till älsk och duschade och gjorde oss iordning innan vi blev hämtade av Jepser och Jenny hans nya van. LITE rostig till utsidan, men insidan var fräsch, och SKÖN :P Hämtade upp Hampus och åkte iväg till Varberg och Ahremark. Började dricka redan vid 3-tiden, men var inte framme innan 6 eller ngt. Grillade matlusten försvann ganska snabbt JAAA, spelade brännboll och GICK sedan in till stan. Tog nästan 2 timmar, men tyckte inte det tog så värst lång tid :P Svarttaxi hem efter att ha träffat lite känt folk där, som inte var speciellt nyktra. haha.

Lördagsmorgonen var VARM! Jag, C, Hampus, Jepser och Jenny sov inne i Ahremarks stuga som inte kan ha varit många kvadratmeter. Men vi klarade oss ganska bra, innan vi kom på att vi inte hade någon frukost med oss? Vi gick då istället allihopa och Oskarsson m. flickvän till tre toppar och köpte glass. Skojar inte om vi stod i kö i en halvtimme.
Efter ett tag åkte vi in till varberg allihopa och åt på blå dörren. Vissa var nöjda med sin mat, andra INTE ;)
Tog ett tag att komma hem med vanen, men såå skönt när vi kom fram. Skulle egentligen åkt iväg och kikat film, men blev inte så. Hemlisar :O Massa myys var det.

Idag låg vi i sängen fram till 12. Underbart skönt, sedan dusch och hemgång. Väl hemma åt vi sill och potatis, och även om inte sillen är en favorit hos mig, är köttbullar och prinskorv alltid gott :)

Filip: Men pappa, snälla! Kan vi inte åka och fiska?
Pappa:
Nämner du det en gång till stoppar jag snart upp en sill i käften på dig!

Ska packa det sista nu, sedan övningsköra en kort sväng. Sedan blir det bussen hem till jennipher och så småningom ses vi snart på stall månsegården!

sök gärna på stall månsegården på google och kolla in sidan och stället jag befinner mig på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0