Måndag

Snacka om att jag fick panik igår när dem stängt av nätverket för alla bärbara datorer!! Usch, jag blev skitsur, när man behöver nätet som mest, det är då det inte ska fungera. Typiskt..
Efter att jag, Jonna och Carro kollat på en film som gick på tv igår och som dessutom var väldigt bra! satt jag hos Jennie och Linus och babblade på en bra stund. Till slut blev jag så rädd, att jag kl 12 skickade sms till Jonna och bad henne sova hos mig. Efter att vi lade oss låg vi och pratade massa minnen. Blev plötsligt väldigt arg över hur allting förrändras kan till och med erkänna att jag kände mig som pappa ett tag. Det var DÅ jag insåg att jag inte kommer köpa tillbaka vårat gamla hus. Jag skulle bli besviken.

Idag har vi inte haft några lektioner. Kändes bra onödigt att åka ner till skolan igår. Har bara visat några franskar runt här på skolan, men då Wibben skötte snacket behövdes inte mycket mer än att gå med.

I fortsättningen blir det nu att gå till någon av datasalarna när man ska uppdatera bloggen. Det kommer bli jobbigt, men förhoppningsvis tycker ni att det är värt det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0