11/3 -08

Inatt hade jag skitsvårt för att sova. C skrämt upp mig så det är inte sant. Eftersom pappa har min säng får jag alltid sova inne hos mamma ändå, men jävlar vad dåligt jag sovit. Vaknar så fort någonting låter, och det är INTE likt mig. Eftersom det inte direkt blir bättre av att C sover hos mig och skrämmer upp mig, får jag se till att endast ha 2 ställen att tillbringa mina nätter på.
Imorse kl 6 gick jag upp, och kl 7 blev det färd hit till strömma. Hade ett gramatikprov i engelskan idag, men det skippade jag. Hade glömt papprena hemma. Min första lektion började kl 12.10, så lade jag mig och sov. skönt som fan, förrutom att Wibben väckte mig mitt i en undebar dröm. Tack, Johanna! Hade idrott, och jävlar vilken lektion. Han brukar säga redan innan att "det kanske låter konstigt, men egentligen är det ganska enkelt. Mår ni dåligt, öppna fönstret och spy" Han är hemsk ibland..
Efter idrotten var det ju dags för ridningen. Fick Gumman, och JAG VET att Charlotte satte mig på henne för en anledning.. Hon var rikigt mjuk idag, men vågade inte ta i henne alltför mycket, är rädd att jag ska få Charlotte på mig då.. haha. Hoppade litegrann också, och till en början gick det väl inte så jäättebra direkt. haha. Gumman stannade, men gick över. Sedan var det mycket tvekan på andra försöket, och sedan gick det väl! Jätteduktig var hon! Charlotte var jättestolt, sa hela tiden hur gulliga vi var tillsammans och hur stolt hon var över mig idag. Kände mig inte alls bra, men antar att hon vet bättre. Sen är hon ju inte direkt smart, sätter sig på hinder som trillar och sånt. Jävlar vad vi skrattade. Allra minst hon själv som inte kunde ställa sig upp på ett bra tag. Carro filmade samtidigt, och det fick vi se sen. Första gången jag ser mig själv hoppa på film faktiskt, dressyrmänniska som jag är :)
Har nyss kollat klart half light med Carro, Elin, Jennipher och Jonna. Good är den, men ganska svår att förstå, även om jag sett den 3 gånger nu.. Aa, jag vet. Jag är huur trög som helst när det gäller filmer, och de vet det flesta som känner mig ;)

Gumman :)
image83

Kommentarer
Postat av: Carro

Hejhej,hjälper till med design av header helt kostnadsfritt. Läs vidare på min blogg, Kram carro.

2008-03-11 @ 20:11:42
URL: http://carolinemelander.blogg.se
Postat av: Sofie

jaa vädret gör jättemkt ! :) joo det har blitt bättre sen jag började träna, innan det så kunde jag somna varsomhelst i princip :P träna är gött, men sova är underbart ;)

2008-03-12 @ 00:36:20
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0