12/3 - 08

Ibland kan man inte hjälpa vad man känner, men jag längtar. HEM! Varenda gång jag är hemma är jag så mycket gladare och lyckligare än vad jag är här. Jag menar inte att jag inte är glad här, för det är jag. Jag har mina kompisar här, som jag inte vill lämna, men jag vill fortfarande inte vara här. Det är en så svår sak att förklara. Jag vet att jag kommer sakna att bo på internat när jag kommer härifrån, jag vet också att jag kommer sakna alla härifrån skit mycket! Jag menar, vi känner varandra här mer som syskon än som kompisar. Det är en helt annan vänskap än vad man är van vid. Hur bra detta än verkar, så längtar jag hem. Bara grejen i förrgår. Jag tog bussen mot dalsjöfors och gick sedan hem. Vet ni hur underbart det var? Att bara få gå där och fundera. Så som det alltid var förut. Att bara få vara hemma, kunna göra vad man vill varje dag, inte bara slösa bort 3 år av sitt liv för att sitta i ett pentry och glo på tv, sitta vid datorn eller tjöta skit med kompisarna i ett stängt rum. Jag försöker göra det bästa av min situation, komma ut, åka hem så mycket som möjligt, men det är långt ifrån så som jag skulle vilja ha det.

Ännu inte haft någon lektion idag. Ska ha nutidsorgentering sedan, vetifan vad det är, men det löser sig. Sedan har vi 2 timmar häst med Agge som vi måste fixa nu! Måste skriva in skiten på datorn och skriva ut. Antar att vi gör detta själva, utan Anneli, och det må jag säga inte är något negativt. Idag blir det att åka hem till Borås skönt! och kolla BHC såklart. De laget jag följt så länge. Skulle jag varit hemma hade jag självklart gått på alla matcher. Får åka buss i nästintill 2 timmar för att komma hem, och jag antar att det i alla fall är något :) Saknar BHC, saknar tiden då man var i ishallen jämt eller JAG. Måste väl säga nu att det var ganska pinsamt, speciellt min och Ellens tid i ishallen. haha. Men det är minnen, och vi hade faktiskt kul tro det eller ej ;) Då gick man i 6an. Varenda match var man på, och varenda träning min bror hade. Ja, nästintill varje dag faktiskt. Men somsagt, det VAR tider, ingenting jag direkt skulle göra idag. haha.
Nu ska jag in i duschen, sedan fixa klart skiten till Agges lektion om jag hinner. Få ta en snabbdusch som vanligt. önskar man bara hade fått stå i duschen i 1 timme och bara stänga av hjärnan för en stund..


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jaa elr hur ? :)
jag älskar att träna, men jag älskar att sova mer ! ;)
sen kommer shopping in där nånstans oxå :P

2008-03-12 @ 10:38:06
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: jeanine

...mycket att hinna med nu för tiden då eller hur?
hehehe hoppas att allt är bra med dig annars KRAM

2008-03-12 @ 20:44:38
URL: http://Jeeeanine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0