1/3 - 08

Aa, natten var väl inte direkt perfekt. haha. Jag låg inne i väggen kändes det som, men Claes hade visst trillat ur för att jag knuffade ut honom? Inte för att jag fattar hur det där går ihop, men..
Var nere i stallet sent idag. Fy på oss.. Men vi var snabba efter frukosten och lunchen iallafall! :) Morgonsysslorna tog hela tiden ut ända tills vi skulle ta in hästarna 11.15. Vi fyllde på med allting i stallarna osv, så inte konstigt att det tog tid. Dessutom hade NP41 haft stallet veckan innan, och inte tagit ut kisset, så bädd hade det blivit också. Suck.
När det äntligen blev lunch, gick jag in på mitt rum, och där satt en Claes med täcket uppdraget till ansiktet, kollade på strandvaskaren, med polly, chips och coca-cola i famnen. Ett stort leende kom upp på hans läppar när jag kom in med öppen mun kan jag ju lova. haha.
Tog med oss de två blonda sakerna ut på promenad ute och i ridhuset efter lunchen. när vi kom tillbaks, spolade jag av Blondie som förresten är en riktig lortgris! Hans man var riktigt lång också, så jag började rycka den. Den var till en början jättefin, men sen bad jag Johanna, och hon förstörde den :( :( :( Kommer få rycka resten jääättekort imorgon ju.. Jag blev sur, men vad fan. Skit samma? Slutade kl halv 5 nästan idag.
Nu får man la snart gå ut i pentryt och kolla vad de andra gör. Och vart all mat tar vägen?
Jouren, bli arga på oss ;) Weeeiii


Duni, Jonna och Blondie.
The blonde guys!! :D

image69

Kommentarer
Postat av: Jonna

söta är dom, på ett konstigt sätt. och så står jag där som en mupp i mitten. passar inte alls in med mitt mörka hår... :( :P

2008-03-01 @ 19:47:22
URL: http://rum311.blogg.se
Postat av: Sofie

haha men du fick ju godkänt iaf :P
på nationella i matte A fick jag IG och i matte B, jaa jag gick efter 10 minuter och lämnade inte in nåt :( hahahaha

2008-03-02 @ 00:31:16
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0