13/3 - 08

Igår blev det till att åka hem. Tur som jag har fick jag åka med Elin hem till Målsryd, och det var skönt att vara hemma en stund. Träffade en ny assistent och också. Hon verkade väl ganska okej, men tvivlar på att människor tar sådana jobb på allvar. Jag hoppas verkligen att det blir någonting bättre nu för Simon. Det behöver han!
Efter ett tag åkte jag, pappa, Rasmus, Emil och Filip till ishallen och var väl där runt 1 timme innan insläppet. Folk började köa redan då, herregud. Mötte Johan och sedan Kicki. Matchen var bra, det var mycket folk, och ett bra drag. BHC storspelade första och tredje perioden, och matchen gick till sudden. Bara det att BHC hade mer än dubbelt så mycket i skott säger väl allt. Men tyvärr förlorade dem med 1 mål, och jag var väldigt irriterad vilket är ganska vanligt mig sportsligt när pappa sedan skjutsade mig till banken för att aktivera mitt VISA kort, och sedan hem till en trött C. Skönt att inte behöva sova på skolan. Känns som att jag inte gör det så ofta längre, och det är så himla skönt! Tar varje chans jag får att åka hem numera. Att slippa allt här är guld värt.
Det var hur kallt som helst i lägenheten imorses. brrr. Idiot brevbärare och grannar som flyttar :/ Och det fanns ju ingen hemma man kunde värma sig hos heller. :( Åkte med Elin till skolan igen. Hon hade ju kollat matchen på tv igårkväll. Började med 2 timmars häst med Lena. Lite jobbigt att bara sitta och ta in massa info första lektionen. Men det vara ganska okej.
Nu är det snart ridning, och jag ska ha Coccen. Han är ju bara såå söt :D Han är liksom medel. Lite som Blondie, gör det man ska, inte mer, inte mindre.


Kan man önska sig mer än allt det jag har?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0