14/3 - 08

En typisk dag då man verkligen inte vill gå upp ur sängen. Jag har kommit på, att snooza på morgonen är så finurligt. Man blir inte lika trött när man sedan ska upp. Detta är dock inte bevisat, utan det är snarare bevisat att man ska bli tröttare, och att den de där 45 minuterna jag snoozar ska vara en viktig del av sömnen. Detta stämmer inte på mig. Jag skulle aldrig kunna gå upp direkt när klockan ringer, då går man ju runt och gäspar hela dagen!

Jag har fortfarande inte kommit på något projekt. Det känns jobbigt att behöva lämna in ett halvklart papper för att få en handledare. I vilket fall som helst vill jag inte börja med mitt projekt under sommaren, utan efter. Får hoppas att tiden räcker till. För det gör inte min tid, om jag ska hålla på under sommaren. Fick reda på mina jobbtider efter mina 2 veckors ledighet, och det blev helt plötsligt väldigt jobbigt. 21 dagars jobb med endast 2 dags ledighet imellan. 19 dagars jobb, det blir jobbigt.. Speciellt med 14 dagars jobb utan ledighet..
Hade sedan vårat "skitarbete" med Johnny. Det börjar gå framåt för oss tycker jag! Och alla siffror man får fram är ganska intressanta. Jag hatar alla matematiska grejer, så som tur är så har jag Jonna med mig :P Fast det mesta räknar vi ut tillsammans ändå måste jag säga. Duktigt ;)

Nu är det snart mat, sedan dusch och allt annat sådant där jobbigt. haha. Jennipher vet ju mitt läge just nu. Utan hennes hjälpmedel blir det svårt för mig.. Men jag klarar mig nog. Vet inte riktigt än hur det blir i helgen heller, men det återstår och se. Pappa och Rasmus är ju i Karlstad eftersom Rasmus spelar hockey där denna helgen. Antar att mamms vill ha i alla fall lite sällskap :)
Förresten vann ju HV igår med 2-1, och fbk med 4-2. Yee. Nu står det  1-1 i matcher hos båda två. Mycket bättre :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

absolut :D
joo det är sant, livet är väl en enda bergodalbana typ :P men men :)
okeej låter bra, elr jaa förutom matten då ;)

2008-03-14 @ 11:46:50
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Jennipher

Plutt, ska jag köpa rakblad till dig i försenad 18 års present? Ytteligare än till sak jag kan köpa :P haha

2008-03-14 @ 12:56:42
URL: http://jennipher.bloggspace.se
Postat av: Sofie

joo, bergodalbana har väl säkert nån fördel :P
hehe jo det är sant :)
men nu är det helg, ingen matte då hoppas jag inte ? :P

2008-03-14 @ 16:25:37
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

haha tänkte väl det :D
jo vara ledig varje fredag hade ju inte vart fel ;)
hoppas du har en bra fredagskväll :)

2008-03-14 @ 21:26:09
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

hahaha kan tänka mej det ;)
elr jaa, jag blir inte förvånad iallafall :P
han är ingen nattmänniska tkr jag inte :P

2008-03-14 @ 22:07:56
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

haha jaa det är ju tur det :D
jag däremot är verkligen en nattmänniska, haha folk kan tycka att det är jobbigt ibland :P

2008-03-15 @ 12:01:44
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0