15/3 - 08

Var faktiskt väldigt seg igår innan vi åkte hem.. Men vi åkte i alla fall vid runt 1 halv 2. Vi handlade och annat sådant där tråkigt. Körde hem Jonna till hennes pappa och åkte sedan hem för att duscha och vaxa. Ibland kan man undra om den där smärtan verkligen är värt resultatet. Nej, inte denna gången. Fastän den första gången var värst, så är det aldrig direkt underbart.
Senare blev det hundpromenad och lets dance. C som var såå noga med att vi inte skulle lägga oss innan utröstningen, sov själv i soffan innan hjälp! var slut. Man blir faktiskt väldigt slö av att ligga hemma på helgerna måste jag säga! Förstår inte folk som klarar av att göra det varje helg, jag skulle bli såå rastlös!
BHC förlorade igår med 4-1 mot Västerås. Blev delvis väldigt sur medan jag följde på nätet. Men varför vara sur egentligen? Håller med Mell, man ska vara glad över att dem klarat sig såpass bra, och bara ta detta som någonting extra för BHCs del.

Vaknade av min konstigt klocka, och extremt konstiga dröm. Fast måste säga att en av mina drömmar inatt var nästintill klockren :P Allt på samma ställe liksom. Ja, tänk om det vore så väl..
Idag vetifan vad som händer. Funderar starkt på att åka och hälsa på Jenny idag. Om C ska med måste jag vänta ett tag, så tänkte åka dit innan han kommer i så fall. Ah, vi får väl se. Blir rastlös av att sitta hemma helt själv med vovven, inte ofta det händer!!
Nu ska jag fortsätta kolla på vänner, äta chips och guacamole dip, sedan gå en lång promenad med Mira tänkte jag. Det tycker hon om, sötnosen. Hon var inte fullt så underbar imorse tror jag C sa ;) Men hon är allt våran älskling :)

image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0