17/3 - 08

I lördags blev det att ganska sent åka upp till Jenny och Coffe. Dem bjöd på jättegod tacopaj när vi kom. Efter någon timme gick jag och Jenny ut, och pratade i nästan 2 timmar. Tror inte det var tyst sammanlagt 10 sekunder. Haha. När vi väl börjat prata så :) Pojkarna kom ut och rökte, förflyttade oss då till en jobbig, men söt katt i sovrummet. Allt för att slippa dem. Haha. Tjejsnack ÄR tjejsnack :P Åkte därifrån ganska sent, fullt utpratad, kändes skönt! Jag och Jenny har lite planer för framtiden också :) Åkte sedan hem och somnade ganska omgående.


Utvilad igår imorse när vi vaknade. Kändes skönt att inte ha någon tid att passa. Duschade, diskade och gjorde mig i ordning för stan med Frida. Självklart syndade jag väl i stan. Skäms på mig.. Köpte 2 tröjor och ett täcke hem till C. Han har tjatat om ett duntäcke, och därför tänkte jag för en stund vara typ världens bästa flickvän och köpa ett till honom. :) Jag och Frida gick till max och mötte upp C, Hampus, Jesper, Tommy, Jenny och Kicki. Åt massa gott. Jag och C åkte sedan och handlade hem lite mat innan vi släppte av Frida på terminalen.
Vi hann bara hem innan det var dags att åka hem till Cs mamma och Conny, där Rasmus och Linda var på besök. Det var nästan 3½ år sedan jag var hemma hos dem.. Ändå var allt sig likt :) Efter en timme eller så åkte vi bort till vägen under vägen och mötte Tony och Jocke. C vill sälja sin bil till Jocke, men han vill endast köpa den om jag följer med köpet. Eh, nee. Skulle inte tro det du :) Satt där i en evighet kändes det som. Jonna var orolig och jag spelade rally. Så fort vi kommit hem sedan, satte vi på american history x, och jag somnade i Claes famn.

Imorses hade jag ställt klockan fel tyypiskt! Skulle gå upp kvart över 7, men den ringde kl 6. Fy fan. Därför satte jag om klockan och fick sms osv. C var lagom glad eftersom han fick för sig att jag snoozat i över 1 timme. haha. Var ganska seg imorses, försökte var tyst för att inte C skulle vakna, men han är ju so damn lättväckt. Trodde ett tag att han var sur, men fick just ett sms som tydde på att han hatade snö men älskade mig, så okej. He´s happy!
Elin hämtade mig kl 8 och på vägen fick vi ta med oss Johanna, Tess, Martina och Erika som missat bussen. Dem var typ snötäckta :P



image87

Fastighetsskötaren Lars Nilsson är bedrövad. Han berättar att det har varit en del skadegörelse tidigare på Kerstinsgården.
- Så sent som i torsdags blev en sten inkastad så att en ruta krossades och så nu det här. Det känns inte bra.


Btw, så hade pappa fått jobba till kl 12 inatt pga att 4 jävla snorungar tänt eld på kerstinsgården! Ett dagis, förskola med barn från 1-9 år. Ursäkta, men har ni ingen jävla stake i er?! Slå sönder en ruta och kasta i en smällare och säga att det inte var meningen? Fatta vad ni kommer få böta nu, idioter. Och jag säger bara en sak, kommer ni att fortsätta umgås med min bror och får honom att hålla på med sån skit. Jag dödar er bokstavligt talat!

Kommentarer
Postat av: Sofie

i know :S
hehe okeej, jo det är sant ! :P jag är en nattmänniska men jag kan anpassa mig ;) tkr oxå att det är så mysigt att somna ihop :)

2008-03-17 @ 10:53:00
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0