18/3 - 08

Jag och Jonna hade bråttom igår efter att vi slutade. Bara att byta kläder och skynda sig med bussen till Skene. Dags för att gå till ungdomsmottagningen och hämta ut mer mini-piller. Kom dit nästan 45 min innan jag skulle vara där, och pratade i 10 min, så det kändes ju nödvändigt?
Vi till hemmakväll och köpte godis innan vi tog tåget hem till Borås. Där väntade ett besök på telenor där jag fick min nya mobil. :) Den känns helt okej faktiskt, även om jag inte hunnit vänja mig vid den ännu. Sedan gick jag till apoteket, lurade till mig mina mini-piller gratis. haha. Sköönt. 100 kr rikare :) Vet iof inte om frikortet gäller för mig över 18 om det står på någon annan? Tog bussen upp till C som jobbade. Hade ingenting för mig, så jag började städa. Och det fortsatte. Diskade, dammsög, dammade och skrubbade. Försökte så gott det gick mellan alla fälgar, däck och kartonger som kom levererade igår :)
Efter 2 timmars städning ringde pappa och jag åkte med till ishallen. Rasmus skulle spela match och pappa behövde hjälp i sekretariatet. Satt där till runt halv 10 och skötte musiken ihop med Purre, pappa som skötte klockan, hade micken och räknade skott. Dem förlorade med 1-3, men min bror var huuur duktig som helst. Åkte inte ut en enda gång. Dessutom gjorde han ett snyggt mål också. Slagskott rätt upp i krysset. Han hade också 2 slagskott i ribban, men tyvärr försvann pucken över sarg.
Dessutom vann ju HV igår också. Och fbk vann. Flytet håller i sig, HV :)

Idag vaknade jag ganska tidigt. Var redan vaken när klockan ringde. Gjorde allt välbehövligt, tog bussen in till stan och mötte Jonna. Och nu, så är jag här :) Har strax skolråd, men jag måste duscha, så skippar internatrådet. Usch vad mycket frånvaro jag har nu. Får dåligt samvete..
Sedan har vi idrott och sedan körning. Hoppas Barbro är frisk nu så man kan få en ordentlig lektion. Behövs verkligen!!

Sorry C, but I must say it. I HATE surprices :(


Kommentarer
Postat av: Sofie

hehe jaa precis :P ibland kan själva natten vara jobbig, iallafall om man är van att sova ensam :P
men annars är det massa mysigt :)
btw har ni oxå snö elr ? :S

2008-03-18 @ 13:47:12
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Carro

du har väll inte mkt frånvaro..? du är ju aldrig borta :P

2008-03-18 @ 18:33:09
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: Sofie

haha jaa det är sant, men jag gillar inte att dela täcke så brukar ha 2 st :P
haha.
ahaa okej okejh, faan va tråkigt :O
joo vi har oxå snö :(
skitfint väder nu men kallt.. och snö :(
skulle tydligen komma mer på fredag :O
ge oss sommar tke jag ;D

2008-03-19 @ 10:44:44
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0