19/3 - 08

Statisk träning. Med Stefan. Fy faan säger jag bara. Jag har inte träningsvärk någonstans, förrutom att jag har hur ont som helst i mitt revben. Har kollat upp detta många gånger nu, men antar att jag kommer få göra det igen. Antingen är det något fel på revbenet i sig, eller så är det ett ligament mellan som är konstigt, växt fel efter att jag hostade sönder det för några år sedan..
Sedan hade vi körning med Barbro. Vi körde Birk i den nya vagnen på vägen till Sätila. Han skötte sig bättre än väntat, skyggade bara ibland för de riktigt stora lastbilarna och så. Det var kul, vi tog ett par fina bilder och så :) Fick ju meka en del med den innan också. Im so good!

Tog bussen hem till Borås igår. Så himla skönt att få komma hem på eftermiddagarna.. När jag kom hem till C, stod det 10 röda rosor på bordet, och en lapp bredvid. Vad som stod där är väl ganska personligt och behövs inte skrivas här, men i vilket fall som helst så var det jättefint skrivet :) Min sötnos :)
Satte mig och började plugga på mitt foderprov som jag har imorgon. Eller aa, läste igenom skiten, var så trött och höll på att somna. Men precis i rätt tid kom C hem och jag blev genast piggare.

Imorse tog man bussen igen Ursäkta mig, men ni är inte speciellt coola, ingen tycker det. Så ni vet. och nu är man då på Strömma igen. Känns väl sådär.. Måste sitta och plugga på 2 dumma prov tills imorgon också :(


Jag kör (syns inte) Barbro jämte och såklart stjärnan av oss, Birk :)
image88

Jag kör Birk.
image89

Sarah är framförställd och jag fixar med tömmarna.
image90


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha ja det kan jag verkligen tänka mig :P
okej :)
jo känns väldigt tråkigt med snö, speciellt nu när det är påsk snart :O
händer de nåt skoj då elr ? :)

2008-03-19 @ 12:09:55
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

haha sant ;)
okeej men det låter trevligt att vara med familjen och så :) och jag blir inte direkt förvånad över att claes ska ut på krogen hehe :P
haha jag ska jobba hela påsken, torsdag - måndag :O men det är bra betalt iaf, plus att jag ska ut i morgon och festa :)

2008-03-19 @ 20:57:30
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

haha jag är van, brukar gå ut kvällar när jag jobbar dagen efter :O men lite jobbigt är det, fast börjar inte förens 12 på fredag så det är ganska lugnt :) haha joo de är väl tur att han har lugnat ner sig lite ;P haha men alla har väl haft sina vilda dagar ;)
btw hälsa han :)
joo de är sant, men njut av lovet ändå :D

2008-03-19 @ 22:19:59
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag har också haft ont i mitt revben så en gång och då gick jag till skolsystern och hon sa att det kunde vara ngn muskel.. så hon smörjde något, sedan var det bra =)

2008-03-19 @ 22:35:30
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Jenny

Jo det låter verkligen som om det är något som inte stämmer.. men du får väl gå dit igen helt enkelt och tjata på dom.. för det kan ju knappast vara mening att du ska gå runt och ha ont hela livet.. säg att det inte hjälper även om du har tränat. Så får dom väl röntga eller något och se?!

2008-03-19 @ 23:09:19
URL: http://jennythoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0