21/3 - 08

Igår blev hundpromenaden försenad, Frida kom och gjorde mig sällskap. Vi gick ut och pratade en hel del. Ibland kan jag bara inte förstå hur vissa killar tänker. Hm.. När vi kom tillbaks satte vi oss och kollade american history x, som jag förresten sett 3 ggr nu på 1 vecka. haha. Tur att filmen är bra :P
Efter ett tag kom och C som slutat jobba. Hände ingenting speciellt denna kväll, men vi somnade inte förrän vid runt halv 2 skulle jag tro.

Imorse var det ljust ute. Det yrde snö redan inatt, och det hade kommit över 1 dm när vi vaknade. Så nu är det mycket snö här hemma i Målsryd! Jag som önskat att det istället kunde avta. Mycket pga att jag och Sofia ska jobba tid, ons och tors på skolan, och det är riktigt jobbigt att behöva ha snö. ALLA hästfolk hatar snö! Såvida det inte är blå himmel, solen lyster, det är kramsnö och man kan galoppera i en halvmeter snö på ett öppet fält. Hade varit underbart..
I vilket fall som helst gick vi upp och fick varm choklad och annat gott till frukost. Gjorde mig iordning för att senare åka hem till farmor på påsklunch. Mycket trevligt att träffa dem igen, det är ju inte så ofta man träffar släkten faktiskt.. Johan var såklart jättekul att träffa :)
Åkte hem för en stund sedan efter några timmar där. Kändes ganska tomt att komma hem till ett nästan 200m2 stort hus efter att ha varit över 15 pers + stor hund i en 2a..
Ikväll har jag ingenting bestämt. Känns kanske ganska skönt det också. Ska upp tidigt imorgon för att sedan åka hem till mormor och äta. Är ju några mil ner till varberg.. Ska jobba hela dagen också. Får väl sova i bilen ner eller något..
Nee, nu ska jag sätta mig och ladda ner lite musik till min mobil tänkte jag. Är ju lite tomt med det där..

Daniel.
image93

Filippa.
image94

Andreas hade något nytt med håret like always. Rakat och leopardmönstrat på sidorna, långt och rosa tuppkam. Tur att någon tycker sånt är snyggt, kusse.
image95

behövs väl knappast någon beskrivning vem detta är ;)
image96

Kommentarer
Postat av: Sofie

jo absolut :) hehe jaa, det är ju en trygghet att ha jobb så man kan få lite pengar iaf :P man behöver ju shoppa :D

2008-03-22 @ 15:37:25
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Jennipher

Idag har jag vart inne på din blogg massor av gånger, och inte ett endaste blogginlägg :( kan iof bero på att du är i vbg.. :) men jag har skrivit nya inlägg minsann :) haha puss

2008-03-22 @ 17:26:52
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0