22/3 - 08

Har hört att folk varit inne på min blogg som galingar, men att jag inte uppdaterat på hela dagen. Förlåt..

Började jobba kl 9 imorses. Vaknade kvart i, så hade ganska brått. Gjorde iordning Simon och sådär innan det bar iväg till mormor i vbg för massa mat. Börjar bli trött på all denna påskmat nu!
Ville ingenting hellre än att stanna kvar där nere. Jag saknar alla sommarkvällar i vbg så himla mycket. Ge mig sommar!!
Kom hem för ca 1 timme sedan. då har jag och Simon spelat spel, blissat och skojat en massor! :D

Nu ska jag ta och ringa Frida för att se om det blir någon fest för min del idag. Ska upp kl 9 imorgonbitti igen för att jobba, så känns ganska onödigt att slänga ut massa pengar för att gå ut på krogen, även om det varit bra skönt.

Förlåt för ett väldans snabbt blogginlägg, men nu kan ni i alla fall inte klaga ;) 

Filip spelar nintendo DS, Rasmus och Mira. My brothers and my lovely dog :D
image97

Kommentarer
Postat av: Jenny

ja, visst är det grymt tråkigt =/ Många som ska ut idag ju!

2008-03-22 @ 20:42:56
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Jennipher

Tack för blogg inlägget! :D

2008-03-22 @ 21:51:47
URL: http://jennipher.bloggspace.se
Postat av: Sofie

haha jaa, man kan nästan säga att vi lever för shoppingen ;) haha enda anledningen till att ha ett jobb typ :P joo funderar oxå på att bli kille i mitt nästa liv, känns mycket lättare på nåt sätt :P

2008-03-22 @ 23:05:38
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0