2/3 - 08

Igår hände det verkligen ingenting här på skolan. Jag ska inte gå in på detaljer, eftersom det vore ett STORT misstag från våra sidor här. Gick i alla fall och lade mig runt 11, och både Jonna, Frida och Johan väckte mig. Trött jag blev.. Eller aa, Johan väckte väl inte mig, men Jonna på övervåningen? Om hon nu sov den busen..
Jobbigt värre att behöva gå upp imorses. Speciellt när man gör allting så fort så man bara får sitta och läsa massa ridsport tidningar innan hästarna ska ut. Men annars gick allt bra idag, fast vi jobbade lite för snabbt. Men då hittade vi på annat, vad ska vi INTE ta upp här. haha. Men kul var det, film på det finns! :D
Nu är det lunch, och vi börjar om drygt 1 timme igen. Då får Johanna ta sig ann Blondies man, och jag och Jonna ska väl ut och gå med de pigga busarna. Gumman och Helga :) Sen tänkte jag ta mig ann Arthur. Borsta, klippa och rycka. Förrutom att han nästan fick in en fullträff rätt på mitt lår idag, så älskar jag honom. Han får alldeles för lite tid nuförtiden, den lille mannen. Usch, vill inte vara beredd på att du inte ska finnas kvar efter helgen :( Fast du kan vara jääävligt sur, förbannad, sparkas, bitas och allt det där, så ÄR du speciell. Gå inte bort!


Arthur<3
image71


Tänkte jag skulle vara snäll att lägga ut ett kort sedan när jag är i närheten av Arthur, och när Jonna är det. Ni ska få se vem av oss han älskar och hatar ;)
Vilken tur att Jonna vet läget, så slipper hon bli besviken...

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha du har rätt :P
helt enkelt var vi båda väldigt dåliga ;P äsch matte är ändå överskattat !

2008-03-02 @ 17:07:12
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0