23/3 - 08

Igår blev det att runt halv 9 tiden att bli hämtad av Anna, och åka på fest i g-hester. Helt okej fest, fastän den höll på att spåra ur där ett tag med alldeles för mycket folk. Men kan inte direkt påstå att det är något negativt. förrutom stackars Henke.. Träffade väldigt mycket folk som jag inte träffat på ett tag vilket var riktigt kul!
Kändes delvis dumt att det blev såpass sent. Jag skulle faktiskt upp kl 9 imorses.. Men jag mådde prima, och har jobbat fram tills nu. Blev inte mer än 6 timmar idag, men det är i alla fall lite pengar. Igår jobbade jag ju 9, och så 130/t på det :) Rensat ut massa kläder och skor hemma. Undrar fan hur mycket vi köper varje år. Shit alltså..

Sätta på Simons 3-mat nu, sedan in i duschen. Ska nämligen till C, stackarn mådde inte alls bra igår. Tack, Jenny!

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha ahh tragiska varelser är vi ;) men som sagt, jag tror aldrig att vi kommer skärpa oss :D jag har redan planerat en shoppingrunda i veckan (A) haha ahh killar blir vi vettu, så åker vi omkring i våra bilar och tror att vi är coola ;) hahaha

2008-03-23 @ 21:45:28
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

jaa krogen är ju lika kul som att shoppa i princip så egentligen, palla välja ? :O
men du får säkert superkul ! :)
haha ahh, jag tycker nog att det stämmer in lite på honom ;) vi får inte glömma dunka dunka musiken oxå ;)

2008-03-24 @ 18:07:28
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0