24/3 - 08

Gick ganska snabbt allting igår. Duschade skitsnabbt, sedan bar det av att hjälpa mamma hyra film, sen hem till C. Gick iväg och köpte hem pizza med Hampus som sällskap Vill du bli kallad H, Hampus, så fixar vi det. ;) Kollade super sugen också. Man fick sig några goda skratt, men de flesta var väl i ren pinsamhet. Usch..
Jag och C låg sedan uppe länge länge och pratade. Som vanligt då med andra ord. Det är mys, och speciellt att prata allvar. DET är allvarligt ;)
Vaknade sent, men åkte ganska snabbt iväg till Brämhult för att lämna kläder och sen handla lite mat. Åkte hem till mamma och åt middag. Tyckte det lät konstigt att äta tacos till middag, men vi har ju ätit det till frukost innan, så tror inte att det är ett så stort problem :P
Var ute och promenerade i snöstormen, hade lite snöbollskrig, eller aa, han med mig fikade lite och tog sedan med mig min mamma, simon och mira för att handla mat till strömma. Känner mig inte alls motiverad till att jobba nu i 3 dagar kan jag meddela. Tur att jag och Sofia känner likadant just nu och kan stötta varandra!

Nu har jag och Sofia varit och kvällsfodrat. Även flyttat över hennes madrass, sängkläder och mat till mitt rum och västergården. Känns jättebra att inte behöva sova ensam i detta spökhus. Usch.
Nu håller vi på att koka ägg. Tänkte ta oss en kaviar- och äggmacka. Supergott :)

C, läs bes

- Tryck på kommentarer
- Skriv ditt meddelande och tryck sedan på "skicka kommentar"
- Skriv av siffror och bokstäver och klicka på ok.

Såå svårt var det faktiskt inte.
:)


24 redbull, mannen :P


Kommentarer
Postat av: Mr C

Ska kolla om det går bättre nu då.. :P

2008-03-24 @ 22:11:52
Postat av: Sofie

haha du har så rätt :D
så det är svårt att välja :O
haha ahh precis, och jag tror även att vi kan hitta bra mkt mer saker som stämmer in ;)
jaa visst är den :D det går inte ens att beskriva hur bra den är !

2008-03-24 @ 23:16:40
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

haha nee såklart att han inte är det ;)köper man fälgar för 12000 kr och sånt där så är man verkligen ingen bilnörd ;)
jaa kultfilm passar bra ! alltså, vi fick se den i skolan och det vet jag att många har gjort, men kanske inte är så många ändå som har sett den :S
weird !
alla borde se den !

2008-03-25 @ 14:42:14
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

hahaha så typiskt honom att skylla ifrån sig :P jag blir verkligen inte förvånad ! :P hahah aahh han är en bilnörd för mig oxå :)
hehe jaa klart att man vill visa den för andra, inget konstigt med att se en film 3 ggr på en vecka, sånt gör jag hela tiden :D

2008-03-25 @ 17:03:47
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Mr H

Mr H is the man ;)

2008-03-25 @ 20:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0