25/3 - 08

Jag och Sofia låg uppe länge och pratade igår. Tror inte att vi lade oss förrän runt 12, halv 1. Känns ju lagom smart när man börjar jobba kl 6.. Men, men. Var i alla fall inte överdrivet trött imorse.
Dagen har gått så långsamt så det är inte sant. Ett tag skrattade vi så vi grät. Såå trötta och allting bara krånglade. Vi försökte få ner en halmbal och då hade vi klättrar upp kan jag lova. Till slut fick Kent komma ur traktorn, sluta hämta torv, och hjälpa oss. Jag och Sofia i ett nötskal..
Efter lunchen var det dags att ut och gå med Helga och Isaac. Jobbigt värre, i hade det stressigt dessa 2 sista timmar och fick jobba över till halv 5. Och det missar vi INTE att skriva upp i tidrapporten ;)
Vi känner oss i alla fall duktiga som klarade av den här dagen, känns inte bra att vara här själva på lovet.

C har ju varit smart idag.. Ringde innan och höll på att svimma i soffan i garaget. Han skulle sätta på sina fälgar och hade på något sätt fastnat i ett av hålen och fälgen hade trillat. Aa, fråga inte mig hur han lyckas. Klyvit av en del av fingertoppen hade han gjort iallafall. Och det hade blödit en hel del. Fy faan. Ta hand om dig! Hålla på med massa dumheter och få din flickvän att dö av nervositet på sättet du säger saker..


BARA 4 timmar kvar...

Våran ganska nya pålle Isaac :)
image98

Kommentarer
Postat av: Jennipher

Isacc är sötatast, men han tagit älsklingens plats....

2008-03-25 @ 17:11:20
URL: http://jennipher.bloggspace.se
Postat av: Sofie

haha nej han har ju aldrig fel :O
bra att du inte ger dig, för det gör jag jämt.. orkar aldrig hålla på så länge som han kan göra, bara för att visa att han har rätt :P
hahaha. jaa, även om man inte vill se det alla rekomenderar så måste alla se american history x iaf ;)
haha ahh men film är bra :D

2008-03-25 @ 18:50:40
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

hahaha fan vad smart :D
bra att det brukar sluta lyckligt iaf ;) haha jag minns att jag och han hade en disskution en gång när han bodde här i lidkpg, om hur vida han bodde i huset elr i källaren :P
jag tror aldrig vi redde upp hur det verkligen var hahaha :P

2008-03-25 @ 21:01:21
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

hahaha tur det, för han kan bli riktigt jobbig när han inte ger sig, så tur att du finns :P
hahaha jaså ? :)
då får vi göra de då, vi verkar ju ha en hel del att prata om ;)

2008-03-25 @ 21:52:50
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

haha bra att nån håller med mig ! :P
okeej jag addar :)

2008-03-26 @ 20:04:09
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0