27/3 - 08

Stressat en hel del idag. Allt skulle vara klart tills hästarna kom in vid halv 11, och det var inte direkt det bästa som kunde hända. Anledningen var att Kent skulle på möte, men han hjälpte oss ändå inte med hästarna eftersom en tjej ringde på Clown. Hoppas verkligen att han får åka härifrån snart så vi får in en annan häst. Helgas spekulant som visst passade väldigt bra ihop med henne, tyckte hon var för stor och stark och ville därför inte köpa henne.
Men jag har lite goda nyheter från stallet också! :) Charlotte är nu klar med sitt stall, hagar osv, så Triton kommer flytta snarast möjligt! Dessutom har våra nya ritningar på stallet kommit, och de kommer sätta igång nu så fort som möjligt att börja bygga. Känns härligt! Fick se ritningarna, och jag tycker att de verkar vara helt okej!

Tidigare lunchrast idag, rida Helga och leda Isaac står på tur. Göra alla höpåsar och fodra kraft- och grovfoder. Även mocka en gång till. Idag tänker jag inte jobba över. Morfar som jag inte träffat på ett tag, kommer och hämtar mig idag :) Önskar vi skulle hunnit kolla på hästarna, men han måste iväg på möte. Vet att han hade tyckt det varit jättekul att kolla alla hästarna. Han har alltid sina egna idéer, och jag kan nästan säga till 100 att han skulle tycka om Kasanova bäst :)
Sedan blir det att åka till C. Träffa Jenny i stan imorgon har blivit erbjuden att jobba på 2 ställen, men det får vara bra med det nu. och sedan möta upp Jennipher på stationen. Ska bli så underbart skönt att få sova ut imorgonbitti. Har inte gjort det på ett bra tag nu..

Nee, dags att ringa upp APU-värd och få fram lite information. Inte direkt så att man kommer vila de närmaste 2 veckorna.

Kommentarer
Postat av: Carro

va det ritningarna för att bygga om gamla stallet, så att det blir boxar?

2008-03-27 @ 17:22:09
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0