28/3 - 08

Igår blev det att både jag och Sofia red Helga en stund var. Det var riktigt jobbigt att hålla Isaac, han betedde sig som en idiot och var enbart jätteuppspelt.
Fick skynda oss hur mycket som helst i slutet, eftersom morfar redan stod utanför, och jag hade inte packat än. Great Ida.. Morfar skjutsade iaf hem mig till C, och jag var hemma ensam en stund innan han kom hem. Lade oss ganska tidigt, även om jag vaknade flera gånger av att han inte kunde sova.

Imorse åkte C jättetidigt hemifrån och jag låg kvar i sängen ända till halv 2 (A) Riktigt skönt om jag får säga det själv. Diskade och grejade tills C kom hem, och jag åkte ner till stan och mötte upp Jennipher. Stod och pratade en stund med CBadh innan Johan kom och hämtade oss. Det blev HV hos hans far, och vi var hyfsat arga när vi åkte därifrån. Det märks att domaren måste ha fått en puck i huvudet en gång i sitt liv i alla fall, det är en sak som är säker.
Så nu är vi hemma, och jag känner att jag inte är på världens bästa humör. Delvis pga matchen, delvis pga att jag kom in i mitt rum och hittade min broder med min data, frölundas logga som bakgrund och hela skrivbordet förändrat. Det där med frölunda var bara droppen. Nu ska jag käka revben och sen lägga mig. Jennipher också, annars får hon stryk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0