3/3 - 08

Idag känns det bättre, även om jag fortfarande inte är så glad som jag vill. Jag kan inte förstå vad det beror på. Visst, jag har en liten aning, men är långt ifrån säker på om det stämmer. Och om det nu gör det, så är det inget negativt. Bara negativt för mitt arbets -och skolliv. Känns som att jag inte kan prata med det om någon, vet inte vad jag ska säga, jag kan själv inte veta vad det är. Skulle jag kunna öppna mig för någon kanske den skulle kunna hjälpa, men det är inte direkt en lätt uppgift. Min högsta önskan är INTE att folk ska behöva lägga ner tid och energi på att jag mår och känner såhär..

I vilket fall som helst så började dagen med arbete med häst och vi skulle fortsätta med vårat "skitarbete". Idag jobbade vi väldigt bra, och det känns som att vi har kommit en bra bit nu på 2 lektioner. Och eftersom det är intressant hur kan det vara intressant med bajs tänker ni nu.. så borde det gå bra. Vi ska alltså med detta arbete hitta på ett stall (med mått, antalet hästar osv) bestämma mått på hagar, bete, åker, naturbete. Sedan ska vi räkna ut hur mycket hästarna äter, och hur mycket dem skiter ut. Sen ska vi veta ekonomin på det hela (då får man också räkna med diesel med traktorerna som kör ut skiten på åkrarna, plast och allt det där andra man inte tänker så mycket på). Det lär vara och ÄR svårt, men somsagt, intressant :)
Nu har vi samhäll, och jag SKA bli klar med min debattartikel nu, därför är det ganska dumt för mig att sitta här. Källhänvisningar ska in i texten och massa argumenterande som jag inte har med så mycket av. suck.

Guud, gör mig mer positiv..

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja, det finns ingen kul som håller på med matte, thats it !
jaa, jag läste det på din oxå, kände igen mig där med :(

2008-03-03 @ 10:37:25
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Jonna

du ska veta att du alltid kan prata med mig om det är något. lägger gladeligen ner alla min tid och energi på att försöka få dig att må som den prinsessa du är! hoppas inte att du tror något annat. blir orolig när jag vet att du inte mår bra, och när jag inte vet vad det är och vad jag kan göra för dig... finns här för dig när som!

2008-03-03 @ 12:30:26
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0