4/3 - 08

Igår blev det ingenting av det jag nämnde. förrutom tvätten. Orkade verkligen inte göra någonting. Kände mig inte alls bra, ville bara lägga mig och inte vakna förrän om 1 vecka.. Men jag klarade dagen och kvällen tack vare Carro. Många telefonsamtal på kvällen, och mycket gjorde mig rädd och ledsen. Men det blev bättre. Det får inte få dig att tro att jag inte fortfarande är rädd.
Idag hade vi sovmorgon fram till 10.15. Och gissa om jag var utvilad. Har inte sovit så länge på flera veckor.. Kändes jätteskönt att inte ens behöva ställa klockan. Missade jag klassrådet fick jag fan göra det. Hade ändå ingen lektion förrän 13.20 i så fall. Hade klassråd i högst 10 min. Kollade en del på några danskar som var här och modellade. Vi har en fin miljö här på vår skola. Det verkar de flesta andra utomstående tycka också :) Sedan hade vi en 10 lång svenska lektion och 30 min projektarb. Har ingen aning om vad jag ska göra som projektarbete. Men så fort jag fått tag på en häst som duger för kräsna mig så kommer jag nog på någonting.
Nu blor det att gå ner till stallet med Sofia. Kolla lite betalhelger och boka upp mig på det. Vet att jag egentligen inte borde. Jag borde ligga hemma och bara vara, men det är inte så kul det heller tror jag. Jag vet, jag vill inte erkänna någonting. Men det är väl vara ett bevis på att allt är som vanligt. Sen blir det att äta, åka till sätila, STÄDA, duscha och förhoppningsvis hinna med ett träningspass. Men vi får se hur det går med det. Ska väl försöka göra klart svenskan också. Skulle vara skönt att ha det gjort.

 


Kommentarer
Postat av: Carro

skoj va deti alla fall xD

2008-03-04 @ 17:19:36
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: Sofie

jaa ibland känner jag oxå så, typ skita i allt ! men det är la bara att hoppas att det blri bättre :)

2008-03-04 @ 17:52:17
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Jennipher

Hjärtat, vad är det som händer? Vem är det du skriver om i din blogg, ring mig. Jag mâste fâ veta!
Du betyder

2008-03-06 @ 09:09:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0