5/3 - 08

Igår fick man då inte heller någonting gjort. Åkte i alla fall till Sätila och köpte lite grejs. Sedan satt jag med Carro hela kvällen "som vanligt" tänkte jag säga. Sen vetifan vad jag gjorde, men Jonna sov här inatt iaf, och jag gick upp och duschade imorses. Riktigt skönt var det, + att vi åt en ganska lång frukost. Åkte iväg till veterinären med Arthur, och det tog längre tid än vi först hade trorr. Åkte vid halv 9, och var inte tillbaka förrän vid över 1. Arthur skötte sig såå bra hos veterinären idag. Han blev en helt annan häst. Han såg faktiskt riktigt lycklig ut förrutom när han  fick lugnande och hade mulen nere i marken när dem röntkade honom. Jag och Sofia tog god tid på oss att äta när vi kom hem, och efter ett tag blev det rökrutan och sedan vidare till stallet där vi fick ta oss an Birk Sofia och jag. Vi körde i manegen, och vi fick jätte mycket beröm av Barbro. Kändes faktiskt väldigt skönt. Hon sa att hon aldrig hade trott att det skulle gå så bra. Första gången inne och allt.
Sedan drog man då till Borås för att kolla hockeyn med min pudding. Och gissa om matchen var bra? Den var helt underbar! Var överlycklig efteråt! De vann med 5-2 efter en bra första period, trög och seg andra, och en dominerande tredje. Det kändes bra, att dem skötte sig! Dessutom träffade vi ju Johan och lite annat roligt folk såklart :) Dessutom tyckte jag fotografen var ganska rolig. haha. Det får ni kort på i morgondagens blogg. Tror inte det har kommit ut på vimmel än. Jag gömde mig ju bakom Kicki vägrade vara med på kort men fotografen stod kvar i någon minut och frågade sen -Men vill du inte vara med på ett kort bara? Aja, han fick ta sitt kort, sedan slog jag honom på axeln och sa: -Så, dra nu!
Kvällen blev lyckad trots allt, och det tack vare min Kicki :) Och sen blir det ju play off nu, och match på fredag igen. Självklart är jag och Kicki på plats då igen. Watch out ;)
Pappa skjutsade hem mig i värsta snöstormen, väldigt snällt av honom tycker jag. Tycker om att umgås med pappa när vi är själva. När ingen är sur, utan vi bara pratar. Tycker om honom så himla mycket då!<3
Sedan fick man ett litet paket när man kom tillbaks till skolan. Lite gulligt var det allt.

Bara för att du och jag är oslagbara<3

image75

I mitt hjärta<3
image76


Kommentarer
Postat av: Jonna

kan vara liiiite snäll, ibland? ;)

2008-03-05 @ 23:49:17
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0