6/3 - 08

Häst och stallskötsel första timmen. På 1 timma skulle vi ta både nya stallet och lilla stallet. Det var inte direkt slött så, men behövde varken stressa eller ta det jättelugnt. Nu är det projektredovisningar på G. Har precis varit uppe och kollat Elin, Patricia och Erika. Det gick hyfsat bra tycker jag allt. Stackarna som var så nervösa! Annars var de flesta ganska tråkiga, andra intressanta för att de ens kan komma på sådana projekt som de gör. Jag menar, klickerträning med marsvin? Ofta man ens kommer på en sån idé?
LAT som jag är, har jag inte gjort ngt nödvändigt hela denna veckan, men idag känner jag mig ganska glad och pigg på att göra någonting, så ska ta vara på det och göra sånt som är nödvändigt!! Undra om solen kan spela så mycket roll? Förresten så har det varit ett riktigt konstigt väder det senaste. Soligt, varmt och i andra stunden snö, blåst och iskallt? Och dessutom säger metrologerna att det är vår, eftersom det inte gått under 0 grader på 1 vecka. Snö på våren, hmm.. Vet inte om det stämmer så jävla bra.
Nu har vi bara samhäll kvar, göra en utvärdering. Hoppas vi får reda på vilka betyg vi ska få också. Antagligen får jag väl ett VG. Hejhopp!

Gårdagens vimmelbilder.
image77
image78


Kommentarer
Postat av: Carro

ööö, vad har du i munnen?? en cigg eller?? =P

2008-03-06 @ 14:29:58
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: Jennipher

Jag saknar dig more than ever. Min lilla plutt :) Love uuuuu

2008-03-06 @ 16:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0