7/3 - 08

Natten har väl varit bättre. Det hadlar inte om att jag är klen, det vet folk som känner mig, utan mitt blåmärke från Hannas utbrott gör så fruktansvärt ont. Hade inte särskilt svårt att somna igår fastän jag fick sova på "fel" sida men imorses var det jobbigt.. Znoosar alltid på morgonen flera gånger, och varenda gång vänder jag mig och hoppar av smärta över till andra sidan. Det är väl i alla fall 1 dm långt och brett. ajaj.
Svenska var den enda lektionen idag. Den var helt okej faktiskt, efrersom jag och Moa hade lite saker för oss.. Haha. Jobbigt att försöka hålla igen munnen när man skrattar så mycket. Speciellt när Anna är så JÄVLA töntig så man tror man dör.
Nu är det dags att börja göra sig iordning för hemfärd. Mamma kommer om lite drygt en halvtimma. borde väl inte ta så lång tid att göra sig iordning tycker jag. men packa skall göras också. Ja, vi får väl se lite. Min tid brukar vara ganska svår att få in, men jag brukar fixa det på bästa möjliga sätt i alla fall. Så, sminka sig nu, massa dunk dunk i stereon och sen hem och åka till stan. Hämta min nya mobil idag? Ja, vi får se :) Hoppas på detta.
//Hejhopp

Kommentarer
Postat av: Carro

blåmärket är ju inte direkt litet :S

2008-03-07 @ 11:11:38
URL: http://sssvenssson.blogg.se/
Postat av: Jonna

om det blir någon ny mobil så FÅR du inte säga upp det där med gratis sms. jag betalar åt dig isf! men du måste ha kvar det, så är det bara. okej?

2008-03-07 @ 13:36:46
URL: http://rum311.blogg.se
Postat av: Sofie

jo de är sant iofs. lika bra att ta vara på tiden :P

2008-03-07 @ 15:46:12
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0