8/3 - 08

Igår blev det att åka ner till stan efter att mamma hämtat mig på skolan. Mötte Frida i stan, och gick upp till banken för att fixa tele- och internetbanken och visa. det gick ganska bra tycker jag allt, fastän jag inte fattade ett skit när jag skulle registrera mig.. Mötte Ankan också, så vi 3 gick till pressbyrån och hämtade skit inna  vi gick till telenor och skulle kolla upp det där med byte av mobil. Blev ganska sur sen kan jag lova, eftersom allt var en sån lång procedur då byte av ägare till abonemanget tog lång tid. SUCK. Men vi gick vidare till gina, och jag lyckades allt som allt den dagen köpa 4 tröjor och 1 halsband. Fyy på mig! Gick och åt på mcd, och träffade sedan Kicki en snabbis i stan. Skildes åt från Ankan och jag och Frida drog oss till knalleland. Sedan var det massa bussåkande och träffade Kicki och det var dags för hockey!<3 Jävlar vad jag var skakis. Jag var så nervös, och stundtals höll jag även på att börja gråta. Ja, jag VEEEET! Träffade mycket folk, matchen var jämn och väldigt bra! Först låg de under med 0-1, men matchen blev 4-1. Gissa om jag var glad!! :D Hjälp, jag skakade ända fram tills jag lugnat ner mig, och då satt jag, Kicki, Claes, Jesper och Hampus på max. Gick nog på högvarv där ett tag.. Jag och C åkte hem efter en stund, och kollade någon väldigt konstig film måste jag säga, men slutet gick fort och när man förstod var filmen riktigt bra!
Vaknade ganska sent idag, mamma ringde och väckte mig och frågade om vi skulle in till stan och äta med dem, så det blev efter 3 samtal att åka in till stan och äta med hela familjen. Riktigt gott var det, även om tacos kanske inte är den bästa frukosten? Men det tyckte jag och C, det var gott :)
Idag har jag verkligen beslutsångest. Har ingen aning om vad jag ska hitta på, fastän jag fått så många förslag. Blir riktigt irriterad på mig själv. Ska det vara så svårt att följa vilken krog eller ställe man ska festa på? Usch, blir arg på mig själv. Men någonting blir det förhoppningsvis. Ska bara försöka få in allt med jobb imorgon också, med tanke på att det antagligen blir att kolla hockey på harrys då. Men somsagt, jag är tankspridd, och vill bara sova.
Pusshej.


Kommentarer
Postat av: Sofie

ja verkligen, jag ångrar jättemkt att jag inte satsade mer på skolan, kunde ha fått bra mkt bättre betyg än vad jag fick :(

2008-03-08 @ 16:23:25
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

joo de är klart :P
jag var likadan, jätteskoltrött så jag prioriterade alltid kompisar, shopping och sånt före skolan :P
ångrar mig lite :P

2008-03-08 @ 17:11:54
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

haha du har rätt :D
det är så man ska tänka ;) jag hade skitkul i skolan, trots att jag struntade i den men riktigt kul var det :D
saknar det ibland..

2008-03-10 @ 18:22:55
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0