Deprimerad?

Det är just det min mamma antar att det är frågan om. I så fall har det endast med denna skolan. Börjar bli trött på att allt alltid ska vara likadant varenda kväll. Bara sitta här och inte göra ett skit. Tänk om det kunde vara så att man kunde flytta hela sitt liv, eller kanske flytta hela Borås till Göteborg. Att man skulle kunna ta sig dit på 30-40 min och träffa sina vänner varje dag. Det hade varit underbart. Nu menar jag inte att jag inte har vänner här, för det finns det tusentals av.  Och det vill jag att ni ska veta, jag har inte glömt av er! För utan er hade jag ALDRIG orkat sitta här dag efter dag. Om det inte hade varit för er :) Men alla vänner i Borås? Som man ska försöka få ihop på ett eller annat sätt. Jag har 2½ dag i veckan att träffa alla mina gamla vänner, pojkvän och få ihop det med jobb hemma och helgturer på strömma. För er som inte bor på internat, kan jag förstå om ni inte förstår hur jag känner. Men den tanken delar jag med ALLA de som bor här, och antagligen de som bor på internat på andra ställen också.
Att varje dag är likadan gör direkt inte saken bättre. Man bara önskar att tiden ska springa iväg så man kan få komma hem på helgen. För den är oftast GANSKA uppbokad...

Kommentarer
Postat av: Sofie

ja precis, tänk posetivt.. för varje dag som går så en dag närmare slutet :) för studenten var något av dom bästa händelserna i mitt liv :D
men som sagt, jag förstår dig :/

2008-03-04 @ 21:13:09
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Carro

vi får väll fösöka hitta på något roligt någon kväll så inte allt är samma hela tiden :P
håller faktiskt med dig på den punkten...

2008-03-05 @ 15:13:32
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0