Duktig!

Efter samhällen som bara var i 5 min, så satte jag och Carro oss i pentryt en stund och tjötade. Var redigt trött, men Wibben kom och hämtade mig och tvingade med mig till maten. Satt och kollade lite hästannonser och så också. Blev lite smått arg på Sofia där ett tag, men då var busken hennes nya hem. Faan, vilket blåmärke jag har på armen efter Hannas bravader. Svullet är det också. Tack, vännen.
Sen gick jag och började städa. Satte på en maskin tvätt också, och nu är jag äntligen klar. 2 timmar tog det. haha. Ni kan säkert inte förstå, men rummet är litet, dammar mer än ett stort rum/hus och är fruktansvärt jobbigt med dess små hörn osv. Det gör ju inte bättre att man då slår sig överrallt, kör dammsugarn på hälsenan och lite smått och gott. Man blir så glad då!
Nu är det ner i tvättstugan och fixa med tvätten, sedan försöka göra klart svenskan till imorgon. En lektion, aa det känns ju lagom nödvändigt.. Men jag har alltför mycket frånvaro numera, klarar inte mig snart..
Imorgon blir det att mamma kommer och hämtar redan kl 11. Ska bli skönt att komma hem lite tidigare. Ska då träffa Frida i stan, sedan möta upp Kicki och gå på the fucking hockey. Läängtar. Sedan blir det en tripp hem till sötnos och sleepa där. På lördag får vi se hur allt blir eftersom en viss person går pengalös ;) dumma henne.


Kommentarer
Postat av: !!!!!!

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL :D

2008-03-06 @ 23:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0