Fullspäckad helg.

Har inte uppdaterat på riktigt länge, eftersom jag inte haft tillgång till dator, och inte tid heller för den delen. Så nu har jag satt mig bekvämt och börja dela med mig av mig helg :)

I lördags hade jag väldans panik. som de som känner mig vet. Efter många om och men, blev det att åka hem till Claes först, lämna lite grejer, träffa lite fulla folk. haha. Drog mig sedan hem till Nizze och förfesta. Drickan var slut innan det var dags att gå till trägårn. Gick in ganska tidigt, passade då på att köpa dricka som man ändå fick svepa i sig i och med att Kicki ringde och ville komma in. Jag hämtade jacka osv, mötte Sabina som lånade pengar. Gick och pussade Claes lite på Harrys innan vi gick tillbaka till trägårn, men då fick vi inte komma in. Fanns ingen plats kvar i garderoben, det var skitlång kö och vi fick vänta tills folk gick ut. Fick damp och gick till swing istället. Där gick det snabbare, och dessutom är det grymt mycket mer folk. Betalade Kickis inträde, snäll som jag är. Drink fick hon också den busen. Var på swing tills det stängde. Full och dansa är underbart. Eller vad säger du, vännen? :)
Drog till campino i sällskap av Robin och Kicki. Träffade Claes, och sen blev det ett jävla bråk och slagsmål. Sen fick man själv gå och hämta polisen som satt och kollade på (!!!) medan bråket var igång. Jävla idioter. Sedan kommer dem och säger att dem ska göra en anmälan på skiten? Aa, dem är ju enbart rubbade. Skit samma, åkte iaf hem till Claes och Alex i sällskap. 

Söndagen bestod av sömn fram tills 12. Sedan var det bara att göra sig iordning, för att åka ner till stan. Johan och Cassandra kom och hämtade mig och Kicki efter att vi varit i stan och ätit mcd. vad annars? Åkte upp till Sjöbo och med 10 pers som sällskap, kollade vi BHC - Björklöven. Fy fan vilken bra match säger jag bara! Den avgjordes i sudden och BHC vann med 3-2. Det här säger jag bara, blir historia. På ondag möter dem antingen växjö lakers eller västerås, beroende på vilka av dem som vinner dagens match. Gött att dem kommer vara utslagna redan innan tycker jag! :) Hoppas på BHC nu. BHC kvalar upp till elitserien? ojojoj.
Åkte sedan hem till Claes efter matchen var slut och efter att Tommy åkt, lade vi oss tidigt, jisses vad skönt!

Idag vaknade jag knappt när Claes gick till jobbet. Underbart. Sov fram tills 10 eller ngt då mamma väckte mig. Råkade ju glömma Claes nyckel i pappas bil. Oooops! Efter att jag duschat, diskat, ätit och Claes kommit hem, åkte vi ner till banken. Hann inte ens pussa Claes hejdå, för ville INTE in till banktanten och störa. Så jag gick ner och mötte Jenny och vi gick i stan, kikade kläder, fikade och så. Var inne på onyx och telenor också. Mycket trevligt att träffa henne igen. Var så himla länge sedan nu ju.. Så nu får vi se till att skärpa oss, och träffas massa, massa :)
Kom hem för en stund sedan. Ska strax käka, sedan blir det en lugn hemmakväll. Fick ett par svarta converse av mamma när jag kom hem idag. Thank you ;) Det sved i mig när både Rasmus och Filip sa i fredags "Ska vi kolla på det där hemma sen? Men vad faan, du är ju ALDRIG hemma längre!" Förresten har Rasmus blivit uttagen i marscupen. De är de 20 allra bästa hockeyspelarna i västra götaland som blivit uttagna. Han är den enda i hela Borås förrutom en 92:a som dessutom är andra målvakt. Och min bror är 93a och bäst på det han gör! Självklart stolt över broder :)
Tror jag får sällskap snart, varför har jag denna känsla? haha.

Vimmelkort

From hö. mee, Jenny and Kicki

image79

Mee and Kicki
image80

from vä. Claes badhboll, Jenny, Mell and Patrik

image81

- Mellgren | tagg@20. säger:

iofs vare meningen o blunda, men inte att se ut som att ja får en barstol i röva


- Claes Badh- säger:

Claes Badh- says:

Fan alltså bilden från krogen , det ser typ ut som du får en barstol upp i röva

- Mellgren | tagg@20. says:

men lol

- Mellgren | tagg@20. says:

ja skrev ju inte de till ida nyss

- Claes Badh- says:

jasså?


Kommentarer
Postat av: Sofie

jo de förstår jag :/ finns ju tyävrr nackdelar med allt :/ går ju inte att göra så mkt åt

2008-03-10 @ 21:14:15
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

hehe jaa, men det kommer gå fort :)
och när det är över kommer du sakna skolan ;)

2008-03-10 @ 23:28:40
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Jenny

Fy bubblan, båda dom där bilderna på mig är grymt hemska och jag skämms röven av mig! haha

2008-03-11 @ 03:42:45
URL: http://jennythoren.blogg.se
Postat av: Sofie

ja precis, man vill ju flytta hemifrån, jobba och vara självständig, men antagligen tröttnar man väl på det oxå tillslut. btw hur är det annars ? :)

2008-03-11 @ 09:58:12
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Sofie

haha okej, låter bra det :)
jodå samma här, oxå trött.. tkr att jag alltid är trött :S
men annars mår jag prima :D

2008-03-11 @ 17:58:31
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0