Hej vilt.

Ridningen idag gick vilt till. Tror inte en enda häst INTE brallade idag. Vicky och Karina var väldigt busiga längst bak i det långa ledet med mig och Sofia. Dem hade inte blivit ridna på 4 dagar, och det SKA dem två helsystrarna. Det måste göras, annars blir dem som idag. Fast lite jobbigt var det allt, för Vicky var allt svettig efter passets slut. Ändå red vi bara ut. Långa rundan. Det gick ganska fort, eftersom vi höll på med massa tempoväxlingar och sådär. Och den där gubben i lastbilen var väl inte direkt smart. Jävlar vilken fart det blev på Vicky. haha. Det enda jag sa till Agge var: "Åh, faan vad fort det gick hit!" och ett litet leende såklart. Vicky är min gooos! :D Har kommit på att jag ENDAST tycker om speciella hästar. Antingen som har ett dumt beteende i stallet, eller i ridningen. Tror jag fattar tycke för de små liven :) Arthur och Vicky är väl favvisarna ;)
Slutade för ett bra tag sedan. Satt ute och pratade länge med Sofia vid rökrutan, sen åt vi och Sofia och Alex följde med till oss och hämtade mat efter lite samtal i "deras" kiosk ;)
Nu är det bara det tråkiga kvar av dagen. Skicka debattartikeln till Anna, dammsuga, moppa, damma och allt annat sånt tråkigt. Det ser ut som ett bombnerslag i mitt rum. Det mesta efter att en viss Jennipher tycker om att gå in på mitt rum med skor på sig och dessutom ta upp dem i sängen när hon tar på sig dem.
Nu ska jag och Jonna tvätta, och Carro ska ut på långpromenad. ;)

Vicky
image72

Arthur
image73

- Det finns fan inget papper i detta huset, det är sanslöst!
- Nee, jag vet! Det är skit jobbigt! Jag har typ inget papper. *tyst* Inte för att jag ska sitta och skita hela natten, men ändå!

Kommentarer
Postat av: Jonna

det där "nu" vet jag inte vart jag fick det ifrån. men tänkte väl mer på nu för tiden än innan. Claes pratar med mig en hel del, det kan man kanske inte säga om Magnus... var väl det jag syftade på (:

2008-03-03 @ 18:45:58
URL: http://rum311.blogg.se
Postat av: Sofie

jaa eller hur ?
tkr oxå att det är skitjobbigt och så går det inte att förklara. men jag antar att man har såna perioder ?
jaa annulunda precis :/

2008-03-03 @ 19:18:56
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: Carro

jävla unge, jag ska inte alls på en långpromenad.:P
Du försöker bara skicka iväg mig, medans du själv sticker ut på promenad när jag har gått, jag vet va du menar innerst inne xD

2008-03-03 @ 19:45:01
URL: http://sssvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0