Irriterad..

Har varit på konstigt humör idag. Vet inte vad det är, men antar att det är massa tankar och känslor som vimlar runt där inne. Det har varit riktigt jobbigt faktiskt. Jag har slått mig överrallt, skurit mig och allt sånt där. sånt som man blir så trött på sig själv så man tror man sak spy. Var förbannad redan innan jag gick ner till stallet och skulle kvällsfodra. Blev ju inte direkt bättre av att Birk springer på en när man kommer in i boxen. Går in i lilla stallet, märker att skottkärran står kvar från eftermiddagsmockningen tröttsamt.. Hör ett jävla liv och springer in i nya stallet, där Kasanova är lös och vill dessutom INTE bli fångad. suck. Lämnar de sista höpåsarna och är glad att man äntligen är klar. Men då märker man att NÅGON glömt ställa tillbaka fodervagnen på rätt ställe aa vad fan säger man. och dessutom är inte hövagnen påfylld gaah! Bara att ställa sig och fylla på, och försöka gräva ner sig i att kvällsfodringen tog 15 min längre än vanligt.
Saken blir inte bättre att jag vet att jag inte lämnat in en debattartikel som skulle varit inne i fredags, att jag inte duschat än, och att jag lovat Carro att vara med henne nu på kvällen. Fan, känner mig hemsk.

Kommentarer
Postat av: Sofie

haha jaa verkligen :D
matte är bara för tråkiga människor ;)
vi är bra på det vi gör :D

2008-03-03 @ 00:14:26
URL: http://sottifie.blogg.se
Postat av: jennipher

hej, allt ar bra har, saknar er fortass, fick tillgang till en dator idag :) puss

2008-03-04 @ 18:01:29
URL: http://jennipher.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0