Slapp och onyttig..?

Idag har varit en slappardag. Det har varit riktigt skönt, och jag känner mig utvilad. Tyvärr blir jag nästan liite för rastlös för sådant här, men man vänjer sig under dagen. Jag tog en promenad med Mira och tittade på american history x som jag äntligen kan titta på tack vare C, tack! Älskar den filmen.
Mamma kom lite senare hem med pizza vilket var gott. Känner mig så lagom nyttig. Dessutom hade hon varit och köpt ett sådant där stort påskägg ni vet det där största och 4 kilo godis dessutom! Är familjen tjockare efter påsk, så vet ni varför ;) Har hållt på att tvätta under dagen också. Halvfulla maskiner great!
Ska snart ta och åka till Jenny, så fort min tvätt är färdigtumlad. Hon är ju så snäll så hon bjuder på mat också. Tacopaj vår allas favorit. Sedan får vi väl se vad som händer senare ikväll.

En liten uppdatering från Karlstad också. Rasmus och dem vann båda sina matcher igår. Han har väl gjort något mål, någon assist och blivit utvisad naturligtvis. Idag hade dem förlorat första matchen, och då kommer ju hans känslor fram.. Han hade åkt ut minst 2-3 gånger inte förvånad. Nu hade dem precis spelat 1-1. Hoppas han sköter sig bättre imorgon!
//Tjoho

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag kan inte se vad du har skrivit för kommentar :(
skriv igen ? :)

2008-03-16 @ 11:16:04
URL: http://sottifie.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0