Tillägnat en underbar vän

Varför? Du är älskad av så många. Du kanske inte alltid märker av dem, men dem finns där. Det är fega människor som inte vågar stå för vad dem känner. Som inte vågar visa sina känslor. Du har levt ett tufft liv, ända sedan din barndom. Kanske är det dags att vända den trenden och börja om på nytt? Kanske inte det lättaste en människa kan göra, men att försöka dödar inte. Kan inte hjälpa att en och annan tår rullar nerför mina kinder. Det får inte sluta såhär. Det sårar mig. Det ger mig ett hål i bröstet av oro. Jag tycker om dig så mycket, du betyder, käre vän. JAG bryr mig om dig! 

Kommentarer
Postat av: Sofie

jo men det känns skönt att veta att man inte är ensam :)
eftersom man känner ju sig rätt ensam när man tänker på massa sånt :/

2008-03-04 @ 00:32:38
URL: http://sottifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0